Sista veckan!

Semestern är snart  slut...Inte så vidare kul precis men det har varit hemskt skönt å vara ledig! Ska bara ta det lungt nu dom sista dagarna, måste i och för sig försöka baka lite, fyller nämligen år på söndag... Så  nånting måste jag sno i hop!
Vädret är ju fortfarande kanon å det är ju skönt, i måndags var vi hos farmor å Julia låg i poolen halva dagen! På kvällen var vi bjudna på mat till Jimmy å det var mysigt!

I går sov Julia till 9.15!!! Helt otroligt! Kommer bli svårt att försöka få henne i säng i tid snart å upp vid halv 7 igen! Men d ordnar sig nog! Är ju så skönt å få sova lite nu när man äntligen får vara lite ledig! I går var vi i alla fall å hälsade på Cissi, Peter, Thea & Linn i Fly! Blev där hela eftermiddagen! Thea & Julia badade i pool o så hade dom en sån där bad matta som man kan slänga sig på å åka i en rasande fart! Dom hade jättekul!! På hemvägen blev det att vi köpte med oss pizza, har varit grymt dålig på att laga mat på semestern! Lagade faktiskt spagetti o köttfärssås i går till Lunch å d var gott med riktig mat!

I dag får vi se vad som händer... Ska som sagt försöka baka, men d kanske blir i kväll när det blir svalare ute, fast negerbollar behöver man ju inte ugnen till så d kan jag ju göra!

Ska lägga in en magbild senare... Knäppte i går... Men ärligt talat så kan jag inte få över korten från kameran till datan! Det är ingen som lärt mej det ännu! Jag är i alla fall i v 27 nu å jag mår bara bra! Å hoppas att det är lika med bebben! Sparkar i alla fall, speciellt ner mot urinblåsan å det är ju riktigt behagligt ;-)

Ha d allihopa!

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad trevligt! Lycka till med den lilla i magen :) Mysigt att ha nån som sparkar!

2008-08-02 @ 22:19:14
URL: http://fofroridoda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0