Onsdag!

För visst e d onsdag i dag?! Jo d e d! Har lite dålig koll känns d som! Ledig i dag o i morgon sen jobbar jag fredag sen har jag o Göran 3 v semester, tror jag skrivit det förut men d gör inget om jag skriver det igen! Hihi!

E så trött i dag! Somnade vid 22.30 i går o vaknade när Julia kom till oss vid halv 4 tror jag sen vaknade hon igen vid 6.20 när Göran klev upp, sen sov vi vidare till kl 8! Skönt men jag e så himla trött ändå! Så i morse efter frukosten så åkte Julia o jag ner till Kilafors på Apoteket o köpte Järntabletter! Lika bra å börja med dom nu skulle jag tro, barnmorskan tyckte jag kunde börja med dom runt v 20. O nu i dag går jag in i v 24 så d är väl på tiden antar jag.. Men blir så konstig i magen av dom så det är därför jag dragit mig för att börja med dem...

Jobbade mån-tis i ockelbo o Julia var med mormor o morfar medans, å det gick bara bra som vanligt! Sov där mellan mån-tis. Var även å hälsade på gammelmorfar en sväng på måndagkvällen. Julia röjde på som vanligt, tur att G-morfar hade lite barnfilmer ;-)

Vet inte vad vi ska hitta på resten av dagen... Hmm... Lungt blir det nog. Har dammsugit övervåningen å ska ta nedervåningen oxå i dag hade jag tänkt, men d e så tråkigt...

Nä nu ska jag göra nån nytta! Tjoflöjt!

Mina två älsklingar!


 


Kommentarer
Postat av: emma

uffa, järntabletter va inte roliga för min mage heller! hoppas allt e bra med er!

2008-07-09 @ 12:35:03
URL: http://www.hansson-linden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0