Luuuuunnnngttttt..... Suck!

Sitter på jobbet å d e sååå himla lungt i dag, är all ute på semester eller tycker dom att det är för kallt för att gå utanför dörren? Ja för i dag e d inte sommarvärme precis! Svinkallt tycker jag!
Julia o jag tog tåget ner till Ockelbo i dag! Hon är å härjar med mormor o morfar medans jag sitter här å slöar...
Vi ska sova kvar tills i morgon då vi tar tåget hem igen om inte pappa vill skjutsa hem oss.. Vi får se hur det blir...

I går var det oxå en rätt lugn dag! Julia å jag bakade lite på fm och jag rensade ur skafferiet... Lovar att jag slängde typ 3 påsar med massa skit, typ sånt som var gammalt o sånt. Men nu e det tomt nästan å skulle behövas inhandlas lite nytt!
Var upp till Lisbeth (Julias dagmamma & Görans faster) o hälsade på en sväng sen så var vi bara hemma, klöv lite ved o donade lite.  Julia badade lite med pappa innan hon slocknade vid 20.00. Å jag fick ett sånt konstigt illamående efter jag duschat. Vet inte om bebisen låg på nån nerv eller om jag helt enkelt har hållt i gång för mycket i helgen o inte blev d bättre av filmen Göran å jag kollade på innan vi la oss heller, d var en sån där film som en av huvudpersonerna filmar... Svårt å förkalra men ni fattar säker, typ blair witch project.. Å inte var filmen bra heller ;-) Man blev helt snurrig av att titta på den...

Vet inte vad jag har för en akrobat i magen! Slår volter tror jag! Känner av bebisen rätt mycket nu. O bara man vaknat på morgonen så sätter den i gång. Är så mysigt o lugnande för så länge det sparkar så hoppas jag att han/hon mår bra! Längtar tills vi får träffa den lilla parveln, men jag väntar gärna ca 15 veckor till!

Nä nu ska jag göra nån nytta dom sista 3 timmarna jag har kvar!

Kommentarer
Postat av: Anna

Har ni hittat någon katt än? annars har en kompis till mig kattungar som är 3-4 veckor super söta.

2008-07-07 @ 20:39:00
URL: http://bhugulliver.blogspot.com
Postat av: Anki

Nu har du inte många dagar kvar till semester!! Hoppas det har gått bra att jobba idag! Kram kram

2008-07-08 @ 20:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0