Längesen...

ja nu var d länge sen jag skrev men har haft fullt upp åsså har d ju varit kanonväder så då kan man ju inte sitta här å häcka...

Vad har hänt då?! Jo....
Torsdags: Mamma å jag drog till Gävle å Valbo å shoppade loss!! Haha! Närå så mkt blev d väl ändå inte men bla spjälsäng å babysitter åsså massa på IKEA så klart! Känns på att man inte e den smidigaste i världen nå mera ;-) orkade inte så mycket å blev trött fort! Men d var kul å skönt å komma i väg själv me mamsen en sväng! På kvällen när jag kom hem så slängde jag in alla saker sen drog vi till farmor å badade i poolen, var jag skitvarmt ute ju!!!

Fredags: Upp vid halv 7! Hualigen! Packade in oss i bilen (jag, Göran, Julia & Jimmy) å drog till Leksands sommarland! Hade en kanonbra dag, kanske var en aning för varmt o en aning för mkt folk men jag hatar å klaga så d var bra! Vi hade jättekul allihopa! Kan sammanfatta det med det Julia sa när mormor frågade vad hon gjort på Leksands sommarland : Vi badade, åt mat, sen åkte vi hem! Haha! På hemvägen åkte vi in på Claes Ohlssons i Insjön å kikade lite. VAr nog inte hemma förrän vid 21. Å då åkte vi direkt till Lillvik o slängde oss i vattnet!

Lördags: Rätt lugn dag! Åkte till farmor å badade i poolen. Mamma å pappa kom upp på kvällen å vi grillade.Sen blev d bad i Lillvik igen! Mamma å pappa sov över här.

Söndags: I går var d marknad här uppe i Hällbo på i stenvallen. Vi (mamma, jag o svärmor) hade lite loppisgrejor vi sålde plus att mamma hade tagit upp lite grejor från affärn, bla Slush (isdricka) som blev polpulärt! Tror d var lite för varmt väder för det var hemskt lite folk som handlade! På kvällen blev d pizza å sen så badade vi igen!! Älskar verkligen det här vädret så man kan svalka sv sig lite i sjön i bland..

I dag händer inte mycket! Börjar bli hungrig på frukost nu känner jag i magen!!

Bilder får jag lägga in nån annan dag!

Ha d bra allihopa! :-)


Kommentarer
Postat av: emma

mysig bild på huset !

Jag vill se magbilder!! :-) haha.. nyfiken

hoppas allt e bra!

2008-07-29 @ 19:35:50
URL: http://www.hansson-linden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0