Har sommaren kommit nu?!

Kan ju hoppas på det i alla fall, har ju varit jättebra väder både i dag å i går! Härligt! I går så fick vi äntligen in den sista veden i vedboden å d va faktiskt jätteskönt! Tack Ronny som hjälpte oss med de sista å tack alla ni andra som hjälpt till! Medans Göran å Ronny kämpade med det i värmen i går så åkte vi till svärmor/farmor å badade i poolen, eller Julia badade i poolen, jag stod bara där i å vågade inte doppa mej, det var 20 grader å d e lite för kallt för min del...
På kvällen var Micke & Ronny (G:s småbröder) å grabbbarna hade tv-spels kväll, jag fick oxå spela lite mest för att dom skulle ha någon att spöa antar jag, hehe! Blev en rätt sen kväll för mej som brukar somna vid 22 blev uppe till 24 i natt! Gäsp i dag kan jag säga, till på köpet så vaknade Julia vid 2 å kom över till oss o sen är sömnen inte den bästa kan jag säga, sen vaknade hon 7.20, men hon e duktig vår tjej, hon ville kolla på film så jag körde i gång en film i hennes rum å vips så fick vi dra oss i drygt en timme! Micke sov hos oss i natt så Julia var lycklig när hon upptäckte att han låg i soffan å sov!
I dag har vi väl inte heller gjort så mkt.. Skjutsade Micke till Bollnäs vid Lunchtid, passade på å käka lite på Tace off, blev pizza! Mums! Sen så bar d iväg hemmåt igen. Nina (en kompis) ringde medans vi var i Bollnäs å berättade att hon å en annan tjej + 3 barn skulle ner till Lillvik å bada så Julia å jag drog dit medans Göran stannade hemma å latade sig lite, å dag så doppade jag mej i alla fall å det var riktigt skönt!

Just för tillfället så sover Jullan å Göran åkte till Söderhamn med Stefan. Så det är lungt å skönt här ;-) Älskar den här tiden på kvällen, hemskt å säga kanske men när Julia nyss somnat å det är tyst å lungt då njuter jag! Ska tillägga att min dotter är det absolut bästa som hänt mig/oss! Ni andra föräldrar förstår vad jag menar!! ;-)

I morgon ska min mamma å jag ha lite mor/dotter tid i valbo/gävle! Ska bli skönt, ska handla lite bebisgrejor o sånt, bla spjälsäng!

Nä nu ska jag ta å gå ner å raka benen o duscha av mej lite sjövatten tror jag! må så gött allihopa!

Kram :-)


Kommentarer
Postat av: Anki

Hoppas ni hittar det ni vill ha i gävle/valbo! Vill tipsa om att dom just nu har rea på babysitter på babyproffsen ifall ni inte har en sån. 217:-! Billigt och bra! :) Japp, på måndag drar vi. Skönt att komma iväg och blir skönt att komma hem sen. :)



Ha det så bra! Kram kram

2008-07-23 @ 22:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0