Dagen blev bra trots allt!

regnet slutade att regna som tur var i morse, så vi drog i väg till bollnäs! Var till Långnäs först där vi bestämt att vi skulle träffa Anki & Nathalie! Å tjejerna lekte å hade skoj o vi tjocka mammor pratade en massa! Anki ska ju ha en bebbe i september så d blev en hel del bebis snack. Julia å Nathalie är född med 2 dagars mellanrum å vi (föräldrar) gick föräldragrupp tillsammans! Känns jättekul att vi kommer att få bebisar ungefär samtidigt igen! Kul att ha nån att träffa ibland! Efter långnäs åkte vi på stankäkade å åt glass på krokanen! Kikade även in på busungen å köpte en pyamas o ett par byxor till bebisen på rea, hittade en mammatop åt mej oxå på rea!!! På åhlens köpte jag lite pärlor o pärlplattor åt Julia, ny leklera fick hon oxå! SÅ hon var nöjd ;-)

Nu i kväll har d inte hänt mkt, Göran e ute å klipper gräset o jag försöker få in en annons på blocket men d går inge bra!
Ska sälja ett furubord o 4 stolar så om d e nån som e intresserad! Så säg bara till! Vill ha 500kr för allt! Bordet är behov av omslipning men annars e d okej! Lägger ut en bild...



Ska jag bjussa på en magbild oxå???? ;-) Okej då!

Börjar bli rätt fet! Jag vet!!! V23 är jag i nu!!


Kommentarer
Postat av: Anki

Tack för idag! Och du är inte fet!! Jag uppdaterar min blogg i morgon.. Nu blir det soffan.. Kram

2008-07-02 @ 21:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0