Blir såå trött...

När man vaknade för en stund sen å hör man ett smatter utanför fönstret!! Regn i dag igen! Blir verkligen galen!!! Skulle ju vara fint väder i dag har "dom" sagt! Å vi som hade bestämt med Anki o Nathalie att vi skulle träffas på Långnäs å leka o sen gå å luncha på stan!!! Hoppas det regnväder försvinner illa kvickt för jag vill INTE sitta inne i dag!!! Men d ser inte så ut, himlen e helt igenmulen!!! Grrr... Vad vädret kan förstöra en dag!!!

Vet inte om jag har nåt roligt att skriva i dag... Skulle väl bara vara att jag ska jobba den här veckan o sen 3 dagar nästa vecka! Sen har jag och Göran 3 veckors semester tillsammans! Har aldrig haft så lång semester tillsammans förut! Ska bli jättekul å mysigt! Ska väl inte göra sådär väldans mycket har vi tänkt... Till furuvik blir d en dag tillsammans me familjen Borg/Larsson. Sen ska vi fiska lite i Flugbo o bada om vädret tillåter! Vilket jag verkligen hoppas!!! Sen har vi en massa projekt här hemma oxå som ska avslutas... Tex. en stor vedhög som ska klyvas å in i vedboden! Jippi va kul!!!

I dag går jag in i v 23! Usch vad tiden går fort! Snart har vi en lillebror/lillasyster här! Jag = 2barnsmamma!? Hur tusan ska det gå!???? Vi håller på å funderar ut namn! Kan ni som läser inte komma med lite förslag på namn som passar ihop med Julia?!!! Snälla! Vi behöver verkligen hjälp!!

Nu ska jag försöka få på mig lite kläder utifall vi mot all förmodan åker till Bollnäs i alla fall!!

Ha en skitbra dag i skitvädret mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0