Barnmorskebesök i går

I går drog vi ner alla 3 till bollnäs, hade tid på familjecentralen kl 9.30... Allt såg bra ut förutom att vågen stod på + 6 kg... hihi! Bebbens hjärta tickade fint 145 slag/min... Alla mina värden var bra oxå å d känns ju bra! Magen mättes oxå å den låg på 25 cm om den är nån som e intresserad. Låg lite över normalkurvan.
Efter vi var klar där så drog vi ner på stan en sväng, kikade lite på Lindex en sväng, köpte en present till lilla Natalie som vi skulle hälsa på lite senare på dagen!
Var även in på försäkringskassan en sväng, med moderskapsintyg å pratade lite om föräldrapenning å sånt, så nu e d bara att börja fylla i en massa papper! Jihooo vad kul. Not!

På kvällen var vi ner till Kilafors å hälsade på Mattias & Mari som fick en liten tjej för 1½v sen! Sååå liten hon var o så klart jättesöt! Blev kvar där rätt länge så sen var det bara att åka hem å lägga Julia! Å jag somnade vid 22 var sååå trött, sover så dåligt om nätterna, hittar ingen bra sovställning! Blir galen!!! Behöver verkligen sova bra för att jag inte ska vara i koma dagen efter!

I dag vettetusan vad vi ska hitta på! Funderar på om jag ska baka lite matbröd, men måste vänta till kl 11, för då öppnar Hällboboa!

Nä nu e d frukost för oss tror jag!

Kommentarer
Postat av: Madde

Lycka till med graviditeten....'



Kram Angelwing

2008-07-22 @ 09:15:16
URL: http://angelwing.blogg.se/
Postat av: emma

försäkringskassan är aldrig rolig å ha å göra med! Uff för alla dryga papper som ska fyllas i!!

Hehe.. jaa. Passade på att fjäska lite ja! :-) Nu ska jag köra utanför hos er ända tills sista augusti så nu blir ni bortskämd ;-)

2008-07-22 @ 21:30:48
URL: http://www.hansson-linden.se
Postat av: Anki

Ja fy vad svårt det är att sova nu! Har så ont så jag kan knappt vända mej i sängen! Hade hoppas att det skulle bli bättre av penicillinen men icke. Men som tur är så är det här övergående. :) I morgon har jag 8 v kvar till BF. :) Hoppas du har det bra på semestern! Hör av dej om du vill ses nån dag! Kram kram

2008-07-23 @ 15:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0