Tisdag å svinhalt!

Hej!

Nu var d så där längesen jag skrev igen, men d e nog bara å vänja sig, jag är nog ingen sån som bloggar varje dag... Tuvärr!

Jul å nyår har passerat o även en bihålsinflammation, inte skoj... Värre än att föda barn kan jag säga... Nästan i alla fall!

jag har nyss lämnat Julia hos sin dagmamma och nu sitter jag här å surfar lite innan jag ska åka å hälsa på Cissi och världens goaste bebis Linn! Hon e så söt! Sen på eftermiddan ska jag på arbetsförmedlingen å göra en ny handlingsplan.

Halt som attans är det ute, riktiga isgatan på vår uppfart! Å på vägen ska man inte tala om, hatar verkligen detta väder!!! Har hellre 10 minus å en meter snö!

Helgen som var har varit lugn! Åkt lite spark å det älskar Julia!
I söndags var vi på julgransplundring å då blev d dans runt granen å godispåse från tomten till alla barnen! Mkt uppskattat av Jullan!

nu ska jag ta å gå ner å röja undan lite i köket innan jag åker till Cissi!

Kram på er allihopa å kör försiktigt på vägen (som Julia säger)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0