Söndag....

Vettetusan vart denna dag tagit vägen men slut är den snart i alla fall ;-)
Dagen började vid kl 7 då Julia slog upp sina ögon... Fick sova en kvart till i morse jämfört me i går så d va ju skönt! Tack hjärtat mitt!

Vid halv 11 åkte vi i alla fall upp till bollnäs på Mekonomen å köpte oljefilter till min bil! Sen var vi å kikade lite på rusta å jysk men hittade inte nå kul, bara plastpåsar på rusta! Sen blev d MAX till Julias stora förtjusning! Ska man få Julia å äta bra så ska man åka dit! Hon äter som en häst! Haha!

Efter d bar d iväg hemmåt igen, stannade till hos farmor en sväng på hemvägen! På eftermiddagen så drog göran till verstan å fixade min bil medans vi fixade lite här hemma, jag dammsög å böt gardiner å Julia tvättade badrumsgolvet omedvetet..... Hon badade!

Nu ligger hon m pappsen å läser go natt saga!

Å jag ska nog gå ner å fixa matdosor till i möre!

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0