Pigg?!!

Nu e klockan över 23 å min vanliga läggningstid har passerat för länge sen?!! Å jag e vaken! Haha!
Vet inte varför jag e vaken än men så e d bara! Julia sover sen kl 20 o göran sover sen en stund tillbaka!

Skönt som attans med fredag i alla fall! Helgen blir skapligt lugn hoppas jag! I morgon ska vi alla 3 åka till görans jobb (300 m från vårt hus typ) o byta kamrem på "min" bil, alltså v70:n det är dax för det nu! Göran byter den å då tänkte jag att Julia å jag ska städa bilen lite invändigt, dammsuga å torka lite! Ska även byta motorvärmaruttaget för det var det NÅN som körde sönder häromdagen! Denna nån e JAG! Är så klumpig så jag blir ju inte direkt förvånad! Körde både sönder taimern i eluttaget o även uttaget som sitter på bilen! Ska tacka min lyckliga stjärna för att min älskade sambo hade  likadana delar som gått sönder hemma i ladan! Sparade ca 600kr på det! Jippie!

Ska även på 8 årskalas i morgonkväll! Julias bästis Theas storesyster Hanna fyller år! Å Julia ser verkligen fram emot det! Vi oxå! Alltid gott m fika å trevligt sällskap!

Söndagen blir lugn! Hoppas jag i alla fall. Kanske jaga lite dammråttor... Det skulle behövas!

Nä nu borde jag gå o sova för jag har mina aningar om att det blir morgon redan vid 7 i morgonbitt... 

Sov gott allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0