Hallooooooooo!!!!!

Visste inte va jag skulle skriva som rubrik... :-)
I dag har jag jobbat! Gick bra! Kom en försäljare i en husbil å sålde massa fina saker till oss! Han har alla grejor i husbilen så man får gå in där o kolla... Kul!

Har även köpt lite scrapgrejor i mamsens butik i dag! HAr ju kommit igång å scrappat lite å d e jätte kul! Cissi o jag var på en nybörjar kurs i Scrapbooking i söndags å d var både roligt å avkopplnade för en lite strssad person som jag! O jag tyckte d va kul å pyssla lite!

I morgon är Julia å jag lediga å då ska vi åka ner till sofie o axel i kilafors å hälsa på... Dom har skaffat ett ltet marsvin som vi tänkte gosa lite med!

Har inte så mkt mer att skiva i dag..... Ska nog gå ner i köket å scrappa lite men först måste jag nog hänga tvätt! Jajaja! Hare bra allihopa! Kram!

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

Var gärna med i min tävling ;)

2008-01-30 @ 19:56:44
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0