Vräker ner snö!!!!!

Vaknade i morse för en timme sen ungefär å d verkligen vräker ner snö! Jippie tänkte nog både Julia å jag!
Men tuvärr så e d blöt snö! Å d blir ju supertungt att skotta men men... D blir ljust å fint i alla fall å så kan man ju åka bob! Det är nog det om står på schemat  i dag å så ska vi väl köpa lite lördagsgodis oxå! Mumsigt! Tycker vi nog alla 3!

Vi får se om min storebror kommer å hälsar på i dag Han bor i boden annars men e nu hemma hos mamma å pappa i Ockelbo å hälsar på å d lät som om han ville komma å hälsa på lite å fota Julia lite, han hade nämligen köpt e systemkamera å tänkte testa lite på Jullan! Men jag vet inte om han får åka hit när d e sånt snöväder för mig! Är väl vidrigt före på vägen kan jag tänka mig!

Nä nu e d dax för frukost! ha en bra dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: emma

tack! jo det är jag som börjar bli gammal ;-)
Såg att ni varit på scrap kurs.. det verkar riktigt skoj! :-) E lite nyfiken på det där jag också..
Hoppas allt e bra! kram

2008-02-05 @ 10:31:25
URL: http://www.hansson-linden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0