Vår eller?!

Vilken härlig dag... Trallalala! Haha! I dag har d ju för tusan varit vårvärme! Vi har varit ute en hel del! Fick även vårkänslor å dog ut alla mattor på undervåningen å dammsög o skurade! O i morse bakade jag bullar, skulle egentligen gjort d i går men d blev i dag i stället! Attans va duktig jag känner mig... Å till på köpet lagade jag en jättegod middag oxå! Hemgjorda klyftpotatisar me fläskfile & champinjonsås! Mums blev d i alla fall! Så dagen har varit lyckad!

I går spenderade vi lite pengar på stan! Köpte vårjacka åt Julia å ett par nya Jeans! Hon fick även en baddräkt på rean... Hon har redan provat den i badkaret i dag :-)
Fikade på krokanen å d va ju inte helt fel! Sen till d bästa... Jag fick ett par nya promenadskor av mitt hjärta! Tack! Behöver verkligen ett par såna, speciellt nu när jag o cissi börjat ut å promenera lite... Hittade i alla fall dom på rean så dom blev inte så dyra!

På eftermiddagen var Magnus å Axel hit å lekte lite, o på kvällen var vi bjuden på mat till Jimmy. Vi fick strips, fläskfile och bearnaise sås... Mumsigt värre! E ju såååå gott o bli bjusen på mat!!

Så i går hände d ganska mycket!

Nu i kväll har vi tittat på den nya Disney filmen Råttatouille! Gamnska bra enligt mig som inte e så förtjust i tecknat!

O Typ nu var d meningen att jag å Cissi skulle vara ute å gå men när Göran tittade ut för en stund sen så regnade det... Suck va tråkigt! Får ta det en annan dag i stället!
Får väl titta på tv i stället!

Ha d bra allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0