Vad ska vi hitta på i da' då???

Tisdag betyder ledig för min del! Är ledig oftast både tisdag å torsdag! Julia vaknade halv 7 samma tid som vi går upp när vi ska till dagmamman å jobbet så d blev inte nå sovmorgon i dag inte! Hann i alla fall säga hej då till göran innan han åkte i väg till jobbet!

Helgen har varit bra! Lördagen var d en hel ute dag! Jätteskönt! Grillade korv å röjde i ladan...
Söndagen började vi med en promenad till julias farmor! Skulle gå dit å fika en sväng... Men vi blev kvar hela dagen å kom inte hem förrän kl halv fem! Görans lillebror roger å hans familj kom oxå dit.. Det blev även så att vi beställde pizza å de e ju alltid gott... Vid kl 18 kom min mamma å pappa upp från ockelbo o då blev d varma mackor och vi bjöd även över farfar och Toy! alla åkte hem strax före 8 o en helt utmattat Julia somnade fem över 8! Ha ha!
Så då hann jag kolla på i en annan del av köping i lugn å ro! Tycker dom är så härliga å roliga att titta på! Bäst är Tobbe som svär å dricker kaffe mest hela tiden!

I går kväll så var jag å cissi ute å gick en sväng.. Vi har kommit i gång å börjat gått ca 5-6 km (skulle jag tro att det är) ungefär 2 gånger i veckan o d e sååå skönt å komma ut en sväng å ännu bättre när man har sällskap å kan prata en massa ostört!

O som sagt e jullan å jag lediga i dag å har ingen som helst aning om vad vi ska hitta på i dag??? Men vi får väl försöka gå ut en sväng i alla fall. Skulle behövt städa oxå men d e ju mindre roligt!

Have a nice day! See U!image20

Mina älsklingar! En sover på riktigt o en inte! Ni får själva gissa vem?!! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0