Puh!!!!

image2


Har nyss ätit lunch efter att Julia o jag varit ute å åkt spark!!!! Å d va jobbigt kan jag säga... Åkte upp till svärmor/farmor som bor 2 km från oss, där fikade vi lite MUMS! Sen bar d i väg hemmåt igen, stannade till på hällboboa å handlade semlor som vi ska mumsa på i kväll! Det är ju trots allt semeldagen i dag!!!

I morse så kom d en taktor m släpvagn hit.... Gissa vad som va på flaket??? Ja massa ved!!! Pust! Nu vet ju vi vad vi ska pyssla me i helgen!!! Lasta in ved i vedbon! Men d blir varm å skönt i alla fall! Vi har ju en öppenspis i vardagsrummet me en sån där insatskamin i som vi eldar i varje dag! Så nu har vi nog ved så vi klarar oss ett tag!

Om en stund kommer Thea, Linn och Cissi o hälsar på! Ska gå ner i köket å sno ihop ngt gott tänkte jag! Hmmmm.... Undra vad!??? Blir nog en socker kaka tror jag!

Nä... Dax å göra nån nytta! Tvätten skriker på mig i från tvättkorgen.... :-)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0