duktiga tjejen våran!!!

Äntligen säger jag bara! Hoppas att det håller i sig!!!!! Julia har varit utan nattblöja i två nätter nu!!! Å d har gått jättebra! Har ju så klart lagt i plastad frotte under lakanet för att slippa försöka göra ren madrassen om d skulle hända ngn olycka men d har det inte gjort än!! Första natten somnade hon halv 8 o var upp å kissade vid halv 4 o i går kväll somnade hon oxå halv 8 o i morse vaknade hon kvart i 6 o var upp o kissade men sen vägrade hon o somna om! Men visst e hon duktig!! Märks det att jag e stolt ??? ;-)

Så här har vi varit vaken sen kvart i 6 men Göran var snäll o körde i gång tv:n så jag fick ligga dra mej en stund till!


I dag blir d en lugn dag... Som vanligt när vi e lediga! Ska väl gå ut en sväng i alla fall har jag tänkt annars klättrar väl Julia på väggarna innan dagen e slut!

Ha en bra dag!

image22
Julia som åker spark i början på januari!

Kommentarer
Postat av: emma

jätteduktig tycker ja också!! :-)

va mysigt de såg ut med spark åkning, tråkigt bara att de inte varit väder för de särskilt mycket denna såkallade vinter.

2008-02-19 @ 11:05:11
URL: http://www.hansson-linden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0