Äntligen helg...

Fick helg redan i dag!!! Härligt! Måste va ledig i dag för d kommer nån från Fortum i dag å ska installera en ny elmätare hos oss så då måste man vara hemma mellan 8-12... lite trist men så e d ju....

Veckan annars så??? Jo... Hmmm... I måndags jobbade jag som vanligt, på kvällen var vi på kalas för  Julias farbror Håkan fyllde10 år... Så  då blev d tårta mumms!!

I tisdags var vi lediga Julia å jag å då blev d inte mkt gjort... Var ute en del tills d började regna/snöa. På kvällen var Cissi o jag ut å prromenerade!

Onsdags jobbade jag o Julia var hos sin dagmamma. På kvällen tittade göran å jag på ett äckligt program! Rent hus på 4.an! Blääää va äckligt!

I går var d jobb igen å sen när jag kom hem gjorde vi ingenting! Kollade på antikrundan! Gillar d programmet jag! Haha!

Vilken innehållsrik vecka! Men d e ju så d ser ut ganska ofta!

I helgen e d vintermarknad i ockelbo o vi ska ner till mamma o pappa å sova där då! Mammas affär som jag jobbar i ligger mitt i där markanden ska vara så förhoppningsvis blir d lite extra folk där oxå! Ska väl egentligen inte jobba men kanske hjälper till lite grann!
Å Julia ser framemot marknaden så hon får åka lite karusell!
De e alltid skönt å komma hem till ockelbo i bland å ta d lungt en helg! Är man hemma i Hällbo o e ledig kan man ju inte låta bli att städa eller nåt men i Ockelbo kopplar man verkligen av o vilar så d ska bli skönt! Å så får ju Julia träffa mommo o moffa o morbror Rickard!

Ha en bra helg allihopa!!!

Sommarmarknaden
i fjolsommar!image28
Julia i mormors affär hösten 07

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0