ÄNTLIGEN helg!

Åhh i dag fick man sovmorgon!!! Till 7.20! Julia vaknade först halv 6 men då var hon o jag upp å kissade sen gick vi å la oss å jag höll tummarna för att hon skulle somna om å d gjorde hon! Jippi!!!

I dag ska vi åka till bollnäs å gå lite på stan! Kul... Var ett tag sen! Å så tänkte vi att vi skulle fika på stan å ha lite mysigt! Annars hände d inte så mkt i helgen! Ska på Me & I party i morgon till sofie bara annars e d lungt å d e ju skönt!

Just ja! Har ju lovat svärmor att baka bullar för hennes yngste son fyller år på måndag! Tänkte baka blåbärsbullar! Dom e ju sååå goda! Svärmor har hjälpt mig att sy massa gardiner så då tänkte jag att jag kunde ge nåt i gentjänst å dåblev d bullbak å d tycker jag e kul!

Nu hörde jag att julia hittade de godis som var kvar sen i går kväll! Hmmm... Bra frukost... Men d var nog bara några bitar kvar! D e ju trots allt lördag ;-) Verkar bli en fin dag i dag om jag kikar ut genom fönstret men det blåser säkert som attans! Det gjorde d ju i går natt! Trodde taket skulle blåsa av! Tycker d e lite obehagligt me blåsten jag!

I går kväll var görans kusin Jimmy hit en sväng på kvällen å vi tittade på lets dance! Tycker d e ganska kul å titta på det! Tänk om man kunde dansa som dom! Haha! Jag e har absolut ingen taktkänsla alls jag! Hihi!

Nu ska jag nog gå ner å börja me bullbaket tror jag!
 

Kram på er å ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0