Alla hjärtans dag!!!

JA i dag e d alla hjärtansdag, Julia upplyste mig om d i morse, dom har nog pratat om det hos dagmamman och gjort lite teckningar och sånt, hon sa även att på lördag var det hennes namnsdag! Å då skulle jag ge henne en kram, gohjärtat mitt! Hon har koll på allt!

I dag ska vi på kalas till Sofie i kilafors som fyller år... Julia o jag åker dit mitt på dagen nån gång tänkte vi! GRATTIS SOFIE!!!

Vet inte om vi ska göra nåt speciellt i kväll, det blir nog lungt, har ingen vidare lust å åka till bollnäs å äta mat, fixar nog nåt mysigt här hemma i stället tror jag! Men vad???

I går kväll var Cissi och jag ute å promenerade våran vanliga runda å det var skönt trots att det blåste en hel del! Tur att man har en promenad kompis, vill inte tänka på hur det ska bli när dom flyttar ner till Kilafors... Snyft ;-)

Nu ska jag ta å gå ner å käka frukost!

Caio

Kommentarer
Postat av: Farmor/Mamma/Svärmor

Grattis Kramar till er alla på ALLA HJÄRTANS DAGEN
önskar Jag

2008-02-14 @ 09:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0