Tandläkaren å Bvc

I går tog jag med mej svärmor som barnvakt å drog ner till Stan! Jag hade tid till tandläkaren för koll om jag skött mej sen sist, hade tandköttsinflammation sist jag var dit i september + att jag skulle röntga. O tandköttsinflammationen var inte bättre ( SUCK ÅSTE jag skärpa mej om jag vill ha nå tänder kvar! Å hon visade mej hur jag skulle göra! Osså röntgade hon å jag hade 3 hål, jag som aldrig haft ett hål, så nu ska jag gruva mej hela julen tills jag ska dit i januari! Men men inte mkt att göra, men den där inflammationen måste ge sig!

Sen sprang vi in en snabbis på lindex å jag hittade lite julkläder till Jullan! Hugo har så mkt nya fina kläder så han får inget han ;-). Sen åkte vi på bvc... Å hua vad min lilla fis blir stor! Förra veckan vägde han 4744g å var 56.5 lång... Undrade innan om han kanske gått upp till 5kg, o ja det hade han! 5212g o 57.5 lång. nästan 0.5kg på en vecka... Å nä jag matar han inte jämt.. Fast det skulle man ju kunna tro, men jag borde inte vara så förvånad egentligen, Julia gick upp lika bra hon med å blev en lite michelin gubbe ;-) Men allt såg bra ut å han både flinade å pratade med Anneli ( bvc sköterskan).

Sen drog vi upp till Rusta å köpte Lucia krona till Jullan! Dagbarnen ska lussa på Hällboboa på lördag!
Efter det blev det mat på MAX. Min älskade gubbe bjöd sin mamma å mej på mat, medans han stackarn fick vara hemma å jobba... Ronny kom dit å sen drog vi hemmåt hällbo igen! Kvällen blev lugn...

I dag ska vi ( J, H & jag upp till bollnäs å handla mat åsså ska vi in på busungen å handla lite, handlade man där för 500kr skulle man få köpa en polisstation i typ lego för 299:- (ord.pris 899:-) så det erbjudandet tänkte vi utnyttja! Ska bli kul å shoppa lite kläder till barnen! Hugo har i o för sig rätt mycket men nån pyjamas skulle han behöva!

Nä nu måste jag snabba på! Hörs, syns HEJ!

Kommentarer
Postat av: Frida

Vi såg faktiskt dej i går när du gick in på Rusta. Vi kom precis ut genom utgången när du gick in:)

Ha en bra dag!

2008-12-12 @ 10:30:04
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/
Postat av: cissi

Jag lovar att jag ska vänta tills Hugo har blivit stor=) men då får du ta å komma nästa vecka med han så jag får hålla lite bäbis;-) hihi go plutten! Linn har ju blivit en stor å busig go plutt hon ju!

2008-12-12 @ 10:41:45
URL: http://cillaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0