Snodde den här av Anki! Lite rolig tycker jag!

För 10 år sedan:
1.) Hur gammal var du? 17
2.) Var gick du i skola? Hotell o restaurang på bessemer i sandviken
3 ) Var jobbade du? Jobbade extra på Ica
4 ) Var levde/bodde du? Hemma med mamma, pappa o brossorna i ockelbo
5.) Var brukade du hålla hus? Hos kompisar eller på innebandyplanen
6.) Bar du glasögon? Nej.
7.) Vem var din bästa vän? Lotta & Erika
8.) Hur många tatueringar hade du? Inga.
9.) Hur många piercingar hade du? 4st
10) Vilken bil körde du? Övningskörde pappas passat
11.) Hade du varit på ett riktigt party? Jo det tror jag nog ;-)
12.) Hade du fått ditt hjärta krossat? Ja det hade jag...

För 5 år sedan:
1.) Hur gammal var du? 22
2.) Var gick du i skola? Då hade jag gjort klart skolan för ett bra tag sen...
3.) Var arbetade du? Jobbade som kock på tönnebro värdshus
4.) Vart bodde du? På promenaden i kilafors
5.) Var brukade du hänga? Hemma
6.) Använde du glasögon? Nix
7.) Vem var din bästa vän? Ja du... Har många vänner!
9.) Hur många tatueringar hade du? Inga.
10.) Hur många piercingar hade du? 4 fortfarande
11.) Vad för bil körde du?  oj.... Tror det var mazdan då... Ja! Mazda 323
12.) Hade du fått ditt hjärta krossat? Nä inte då... Det var ju tidigare det...
13.) Var du singel/upptagen/dejtande? Förlovad med G sen 2000

För 2 år sedan:
1.) Hur gammal var du? 25
2.) Var gick du i skola? Ingen skola nu heller
3.) Var jobbade du? Hos mamma i ockelbo
4.) Var bodde du? På deglovägen i Hällbo
5.) Var brukade du hänga? Hemma
6.) Använde du glasögon? Nä, har bra syn jag!
7.) Vem var din bästa vän? Har några som betyder mycket för mej! Tror dem vet vilka dem är!
8.) Hur många tatueringar? Ingen.
9.) Hur många piercings hade du? 4 st nu oxå!
10.) Vilken bil körde du? volvo v70
11.) Hade du fått ditt hjärta krossat? Nä...
12.) Var du singel/upptagen/gift/dejtande? Förlovad fortfarande

Idag:
1.) Hur gammal är du? 27
2.) Var går du i skola? Inge skola för mej nu heller
3.) Var arbetar du? Tobakshörnan i ockelbo, men e nu mammaledig å njuter av mina barn
4.) Var bor du? I vårt hus i hällbo
5.) Använder du glasögon? nopp
6.) Var brukar du hänga? Hemma eller hos nån kompis!
7.) Talar du med dina gamla vänner? Ja, det gör jag, kan gå länge mellan gångerna men jag vet att dom finns där för mig!
8.) Hur många piercings har du? 3 i vänster öra o ett i högra
9.) Hur många tatueringar? Inga, men skulle vilja ha en...
10.) Vad har du för bil? Jag åker våran volvo v70 fortfarnade, sen har vi en audi oxå!
11.) Har ditt hjärta krossats? Nä, o jag hoppas jag slipper det!
12.)Är du singel/upptagen/gift/dejtande? Är förlovad fortfarande, men vill gärna gifta mej nån gång i framtiden!


Kommentarer
Postat av: Emma

haha ja man märker ju va jädra gammal man börjar bli! :-) Upptäcker va fort tiden går!!

Joo.. ja vet.. ska försöka tvinga fredrik att knäppa nån bild men de är ju inte alltid lika lätt som de låter! ;-) Blivit dåligt med magbilder denna grav. Kanske dags att skärpa till sig :-)

2008-12-14 @ 09:23:49
URL: http://hansson-linden.se/WP
Postat av: Maria

Joo då... Det är ganska bra med magen. Har foglossning som f***n, men jag börjar ju bli van med det. Fast det är jobbigt att ha ont hela tiden och att veta att man inte klarar av att göra dem allra enklaste saker. Den lever då rövare där inne i alla fall. Jäklar vad magen hoppar omkring ibland. Men det är mysigt, även om det kan göra ont ibland å.



Hur har ni det då? Inte lyckats få nån förkylning eller tok så här före jul?



/M

2008-12-15 @ 23:02:55
URL: http://www.familjenlinden.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0