Jäsp!!!

Min lilla son var skitpigg i morse vid 5! Inte hans mamma kan jag säga... Men till slut så somnade han om å sov till kl halv 8. Han har börjat tutta sååå ofta nu o sååå länge tycker jag så jag frågade Annelie på Bvc i går o vid 6 veckor ( som Hugo blir i möre) så har dom nån tillväxt period o äter mer för att jag ska producera mera så då fick jag svar på min fråga...
Vi var på läkarbesök i går o allt såg bra ut.Stora killen är nu 58 cm lång o väger 5412g.
Innan bvc sprang vi på stan å köpte dem sista ( tror jag) julklapparna... Blev lite leksaker från Åhlens o Lekstugan till Jullan å Hugo. Sen så har jag handlat till mina brossor oxå. Gillar verkligen att handla på lekstugan, dom är så himla trevliga där osså finns det ju så mycket fina grejor! Handlade en ny mössa till Hugo oxå å fick hur mycket hjälp som helst för att hitta rätt storlek.

I går fyllde Morgan 2 år! Stora grabben! När vi kom så sa vi Grattis till honom... Tack tack sa han ;-)  Riktig gulligt lät det! Fikade å pratade en massa å barnen skötte sig så det var kul! Hugo sov mest han!

Nä nu ska jag försöka få i dottern lite frulle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0