Jag borde...

.... tvätta, plocka i och ur diskmaskinen, dammsuga övervåningen, slå in julklappar, skriva klart julkorten, tända i kamin, bädda sängarna men.... Här sitter jag vid datan å får ta med fan inget gjort... Måste ta mej i kragen NU! Å Hugo sover så då borde jag passa på! Har i alla fall gjort lite nytta i dag, var till Kilafors å handlade åsså var jag på banken å öppnade konto åt Hugo... + att jag hämtat nya lappar till internet banken... Vi var ju tvungen å installera om datan å om vi ska kunna betala nå räkningar denna månad så måste vi ha nya lösenord o grejor...

Ni kanske har märkt att jag inte lagt in nå kort på länge, o d kommer å dröja ett tag till! Vår data ska in på lagning efter Jul å alla våra kort ligger på usb minnen nu å dem nya ska jag absolut inte lägga in på datan har jag fått order om utifall d skulle bli nå strul när vi lämnar in den... Så ni får helt enkelt vänta ;-)

Nä, nu ska jag göra allt jag BORDE!!!!

Kommentarer
Postat av: mari

Hejsan! de var inte lilla listan att göra de suckar.. Sover han bra på nätterna lille hugo, så du får sova nå? Natalie sover en så länge bra om nätterna lägger henne vid 19-19:30- 20 o sover till 5:30-6 vilket är skönt. Har en att göra lista jag med suckar men tar de lungt än så länge ska handla de sista den 19 av julklappar. Måste försöka att få undan lite tvätt med ska ha främmande här i jul o de rummet jag hänger tvätt i ska dom ha, så de kanske inte är så trevligt med hängade tvätt överallt då e :D. Sitter o väntar på mina julkort med suckaar.. hoppas man hinner få dom förre jul.. aja nu ropar natalie ha de kram

2008-12-10 @ 11:40:55
URL: http://marajsan.blogg.se/
Postat av: Frida

Ähh sitt å ta de lungt när du kan. Du måste passa på.

Att bädda sängen är överskattat tycker jag, Stäng dörren i stället;)

Ha de bra

2008-12-10 @ 13:48:40
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/
Postat av: Frida

Bra! Jag har nyss kommit hem från en promenix jag:)

Kraaam

2008-12-10 @ 14:47:11
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0