Hugo i bärselen...

Nu sitter jag med sonen på magen i bärselen... Han vill INTE ligga själv o är riktigt sällskapssjuk så då fick han sitta i den så jag får nåt gjort... Ska plocka ur diskmaskin å hänga tvätt m.m...

I dag var det kallt ute... Brr... -10 grader... Hade tänkt att vi ska gå ut lite senare, men det blir nog efter lunch när solen värmt lite... Hugo sover sååå bra i vagnen. I går efter jag hämtat Julia var vi hem å käkade lunch sen så gick vi ut, hon åkte spark å Hugo sov i vagnen, vi gick/åkte upp till verkstan o Julia hoppade lite i en stor snöhög o det var ju jätteskoj! Å Hugo han sov o sov... Var in o fikade lite med G & S vid halv 2 sen så gick vi hemmåt, ställde H på bron å gick in å donade lite, å han sov vidare.. Han sov 3 timmar i vagnen tror jag å det är ju jättebra tycker jag!
Han har blivit lite bökigare å säger i från rejält om han inte vill ligga i korgen till exempel... Har fått ett riktigt humör o en egen liten vilja ;-)

Nä nu ska jag göra lite nytta!

Ha d bra allihopa! Kram på er

Kommentarer
Postat av: Emma

Shit tio minus! Det tror jag inte att jag upplevt sen... tja sen flytten till södra delen av landet =)



Men jag saknar snö! Ni får leka i den åt mig med och hålla tummarna att den ligger kvar till i januari/ Kram

2008-12-09 @ 12:18:47
Postat av: Carro

Hade ni så kallt idag? usch.. här är det bara på nollan än så länge :)



Grattis själv på namnsdagen :)

kram

2008-12-09 @ 17:35:14
URL: http://carolinanorgren.blogg.se/
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Hejsan! Om intresse finns för ny design till din blogg, kika in hos mig, välkommen!

2008-12-09 @ 17:41:26
URL: http://babbidesign.blogg.se/
Postat av: carina

Jag hade också stor nytta av bärsele när twinsen var små.

Va den ena supersur över att ligga ner kunde man bära den i selen och byta tex blöja på den andra.Då fick man ju händerna fria....

Går det bra för julia med lillebror??

2008-12-10 @ 08:47:20
URL: http://cnordgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0