Framtiden!

Emma ( www.hansson-linden.se ) hade fortsatt på listan jag skrev om häromdagen å lagt till "framtiden" o då passade jag på å sno den ;-)


Om 5 år:

1.) Hur gammal är du? 32 ( hua vad gammalt!)

2.) Var går du i skola? Kanske har man satt sig i skolbänken igen ?!  I så fall så pluggar jag nåt som har nåt med mat å göra...
3.) Var arbetar du? skulle vilja jobba i en lunchrestaurang eller ett cafe!
4.) Var bor du? Kvar i Hällbo!
5.) Använder du glasögon? Ja det kanske jag har, är man över 30 så börjar väl synen bli sämre!
6.) Har du några barn?  Julia är 9 ( usch vad stort det lät) och min lilla bebisHugo har nyss fyllt 5 o börjar oxå bli stor! Tror inte vi har fler barn men jag ska aldrig säga aldrig!
7.) Talar du med dina gamla vänner? Ja! Det gör jag!
8.) Hur många piercings har du? Har kvar mina 4 i öronen
9.) Hur många tatueringar? Ja hoppas på 1 i alla fall
10.) Vad har du för bil? Har kvar v70 som nog rullat över 40 000 mil då ;-) Men man kan ju alltid hoppas på att man blivit miljonär å kör nåt nytt o fint!

11.) Har ditt hjärta krossats? Nej! det hoppas jag verkligen inte!

12.) Är du singel/upptagen/gift/dejtande? Vill vara FRU då ;-)


Kommentarer
Postat av: Frida

Haha..ja det är verkligen roligt med dessa problem, för när man titta på dom såhär efteråt så är de ju egentligen inget som är dödsviktigt, men ändå så kan de vara sjukt irriterande:)

Kraaaam

2008-12-16 @ 17:16:01
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/
Postat av: Emma

ja norpa ju från dig så då är de inte mer än rätt att du snor tillbaka lite ;-)

Spännande och se sen hur väl ens liv stämmer med vad man tror :-)

2008-12-16 @ 21:19:15
URL: http://www.hansson-linden.se/WP
Postat av: Emma

Hå hå, bröllop på G då kanske inom en (ganska?) snar framtid, vad roligt! =)



Kram

2008-12-17 @ 16:22:24
Postat av: Anki

Tack för det fina julkortet! :) Jag har inte skickat några jag.. skäms Nu ska jag till mamma och pappa och låna orbi-treken en halvtimme eller så. :) Kram!!

2008-12-17 @ 18:13:31
URL: http://ankiengelbrektsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0