Flickkläder!!!

Alltså jag har HUUUURRR mycket flickkläder som helst! Har i och för sig sålt i väg en kartong med massa kläder för ett år sen eller nåt men d finns HUR mycket som helst kvar! Mycket kläder i 98-104... Bla overall o jättefin skiddress! Tror även jag har en fin overall i 92 oxå, osså har jag en jacka i 92 oxå. O mycket annat fint( byxor, tröjor, kjolar, klänningar) i  stl 56 o uppåt till 104... Nån som är intresserad av BILLIGA kläder... Vill inte skänka bort kläderna, det tycker jag dem är för fina för osså funderade jag på att lämna in hos Boels men hon skulle ha 40% av förtjänsten å d tyckte jag var lite mycket.... Så.. Är ni intresserad av nå kläder så HÖR av er!

Nu till nåt annat... Snart JUL! Hua! Har inte köpt klart alla klappar än, ska nog ner på stan i morrn tror jag! Har dom svåraste kvar!! Hmm... Plus nån klapp till Julia & Hugo!

I går var jag till Cissi en sväng medans julia var på Julfest på lokalen! Var jättekul å komma hemmifrån o prata en massa! Sen fick man ju skratta lite åt lillmonstret Linn oxå! Hon är ju bara för härlig! O vilket humör sen! Hihi!

I dag har jag Julia hemma! Tänkte vi skulle gå ut i snön lite! Hennes farfar har skottat upp en snöhög här utanför med traktorn, å i går var vi upp på Boa å köpte stjärtlappar o så åkte hon nerför med en jäkla fart!! Så det ärväl det vi skagöra, tänkte lillen skulle få lite luft oxå så han ¨får ligga i vagnen lite.

Å i morgon ska vi på läkarbesök oxå! Spännande! Hoppa att allt ser bra ut!

Nä nu gnäller Hugo o vill ha lite sällskap!

Hejrå!!!

Kommentarer
Postat av: carina

Jag är intresserad av kläder i strl 98-104..

Har mycket jag med sen Ida,men eftersom twinsen är 2st så krävs det MYCKET kläder.

2008-12-16 @ 11:57:50
URL: http://cnordgrens.blogg.se/
Postat av: carina

Ja,men absolut.Vi kan höras efter alla julhelger.

Mina har precis börjat använda strl 98 så det blir super med 98-104.

2008-12-16 @ 12:50:32
Postat av: Mari

Hejsan! haft dataproblem igen suckar.. Jag är intresserad av lite kläningar til natalie i stl 68-74 ev 80:D! Hoppas de går bra på läkarbesöket idag nu, var iväg med natalie för ett tag sen o shit va hon växer damen min... skulle ha hälsa på er o men blir fullt upp nu sista dagarna förre jul suckar.. Får främmnade den 19 till 26 så de blir fullt hus här. ska du på julfesten på västansjö skola 27/12 kl14?? ska dit me mina troll då ja. i år skulle dom få titta på film samt dans runt granen o tomte.. nä nu ropar dom små ha de bra o kram på er!

2008-12-16 @ 13:44:42
URL: http://marajsan.blogg,se/
Postat av: jenny abrahamsson

hejhej... undrar om du har möjlighet att fota lite kläder o maila mig?

74-80.... min lilla e liten i stl..hehe har nyss börjat använda 74.. o garderoben börjar sina...

mvh jenny abrahamsson (fd westling)

2008-12-17 @ 21:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0