Dan före dan...

Å jag sitter här lungt... Allt e KLART!!!! Alla julklappar,o eftersom vi inte ska vara hemma i morgon så köper jag inte hem nå julmat... Tycker det räcker med att äta julmat på julafton, så förtjust i julmaten är jag inte så jag vill äta det varje dag i jul... I dag blir det en lugn dag! Julia, Hugo o jag ska bara ta det lungt, vi sov till halv 9 i dag! Sååå skönt å lilleman han sussar än han!

I helgen som var har vi haft lite fullt upp... I lördags var vi på stan ( med ALLA andra) å köpte sista julklapparna. Som tur var så var det bara 2 st vi skulle köpa å båda på dressmann så d gick snabbt. Sen gick vi å fikade å när vi kom ut från krokanen så var d knökfullt med folk på stan, jag gjorde ett försök med att gå in på lindex me vagnen men gav upp rätt snabbt... Vi åkte på dollar i stället sen drog vi hemåt... Glömde skriva att brossan kom hem från boden i morse. Tåget kom till bollnäs kl 6.15 å pappa var upp å hämtade honom, han har inte varit hemma sen i februari så han kunde inte hålla sig så dom kikade in här vi 7 på lördagmorgonen å hälsade på lite, käkade lite frukost innan dom åkte vidare ner till ockelbo.

I söndags hade vi "lilla Julafton" hemma hos svärmor... Alla Görans syskon utom Jenny var där o vi åt massa mat o mös hela dagen! Så skönt å ta det lungt en dag tillsammans med allihopa!

Å i går var jag ner till Kilafors å köpte det sista, var även in på apoteket en sväng å där fick jag stå i typ 30 min... Suck! dagarna före Julafton kan dom väl ändå ha 2 expediter?!

Å nu sitter jag här å hör att Hugo vaknat... Han ligger däruppe å småbökar hör jag! Dax att sluta! Ha en bra JULAFTON!

Kram på er

Kommentarer
Postat av: carina

Hej...

Vart har du tagit vägen????:-)

2009-01-01 @ 19:52:49
URL: http://cnordgrens.blogg.se/
Postat av: emma

dags för lite uppdatering nu tycker ja :-)

Gott nytt år till er.

kram

2009-01-01 @ 22:12:01
URL: http://www.hansson-linden.se/WP

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0