Ännu en lista....

Jag är: en 2 barns mamma med alldeles för lite tid men oftast glad o posetiv

Jag gör den här listan för att:  jag inte orkar göra nåt annat

Jag sover: I våran dubbelsäng

Jag blir glad av: Julias roliga tankar o ord!

Vem kramade du senast?  Julia

Vad sa du senast? Hej då älskling

Gröna eller röda äpplen? Gröna

Vem ringer du när du är arg/ledsen? Mamma, Cissi eller Göran

Vad skulle du behöva nu? Lite pengar, eller helst mycket pengar!

Har du snygga skor? nä, skulle behöva nya!

Vilken tid gick du upp idag? Vaknade kl 6 när G:s klocka ringde å var pigg ( otroligt men sant)

Vad var det första du sa imorse? Du lär gå upp nu!
Har du sovit i din egna säng inatt? Japp

Har någon annan sovit i din säng inatt? Ja Göran o Hugo ( kom över till oss kl 3)

Vad såg du senast på tv? Nytt läge på 3:an

Kan du spela fotboll? Haha! Nja... Men spelade det en massa år när jag var yngre! Skulle vilja spela nu oxå...

Senaste personen du skickade sms till: Svärmor
Senaste personen du fick sms av/vad står det? Av svärmor. Stod: så bra, finns 2 till att hämta!

Senaste personen som ringde dig: Var nog Cissi

Senaste personen som fick dig att skratta: Julia antagligen ;-)

Senaste personen du pussade: Göran

Senaste personen du hörde sjunga: Julia sjunger stup i kvarten

Senaste personen som trampade på din fot: Vet faktiskt inte

Senaste filmen du såg: Mamma mia

Senaste låten du lyssnade på: Vet inte, var nog nåt på radion

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Ja.

Har du sett din bästa vän gråta? Ja.

Vad åt du senast? Pop corn i går till bonde söker fru

Har du fått någon komplimang idag? Näpp

Vilka språk pratar din mamma? Svenska...

Vilka länder har du bott i? Sverige.

Minns du dina/din musiklärares namn? Ja jag tror det

Hur bra är din syn? Jajamen

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? Nä fy bubblan

Vad skulle du säga om någon sa att den var kär i din bror? Skoj!

Har du varit utomlands och isåfall var? Korfu, mallorca, kanarieöarna, turkiet, poros, tyskland...

Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål? Ja de tror jag...

Var är dina syskon just nu? Björn ligger å sover i Boden o Rickard är nog inne i Gävle på jobbet å lastar lastbilen just nu

Vad var den senaste drömmen som du minns? Var länge sen jag drömde nåt jag kommer i håg...

Vad ska du göra i helgen? I morrn kommer björn hem från boden ( har inte träffat hono på 10 mån) o på söndag blir d lilla Julafton hos svärmor

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? Det är en fräckis från Anki... Skriver inte den här ;-)

När var du riktigt sjuk senast? Förra julen fick jag bihålsinflammation på annandagen! Har aldrig varit sååå sjuk!

Vad finns i din bakficka? Har ingen

Har du färglinser? Nej.

Vad gjorde du klockan 2 inatt? Då sov jag

Vad är det första du gör på morgonen? Går på toa

Vad ska du göra efter det här? Gå upp! Sitter i sängen just nu

Kommentarer
Postat av: Frida

Åhh vad kul om du vill spela lite fotboll. Vi funderar på att starta ett damlag här i Hällbo nästa år....bara så du vet:)De kan behövas lite folk:p

Kraaam

2008-12-19 @ 12:47:56
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0