Vart tar tiden vägen?!

Har tänkt skriva inlägg i bloggen hela veckan men har verkligen inte haft tid...   Tycker jag bara sover,skjutsar till dagmamman, jobbar, nattar Julia, tittar lite på tv, sen sova igen... Pust! Men d e ju bra att jobba oxå, speciellt så märks d i plånboken... Åsså slipper man ju arbetsförmedlingens tjat!!! Å d e nog bäst av allt!

Har ju som sagt jobbat hela veckan så d har liksom inte hänt så mycket förutom det! O helgen blir nog oxå rätt lugn! Ska försöka röja här hemma, e sååå rörigt å tvätt finns d hur mycket som helst av! Nog med gnäll nu!!!

Har gått in i v 12 nu å d känns skönt! Å illamåendet har så gott som försvunnit! Så nu väntar jag bara på att magen ska växa! :-) Eller ja, mage med bilringar hade jag redan innan men nu längtar jag efter bebismagen!!

I morgon ska julia å jag (kanske Göran) åka upp på stan å shoppa lite kläder till julia, mest trosor o strumpor var d tänkt! Å fika på krokanen hade jag tänkt mej!

Det här vita skiten som ligger ute på marken e jag jätteless på!! Som alla andra antar jag! Var väl fruktansvärt onödigt! Kladdigt å skitit blev d oxå! Suck! Nä nu gnäller jag så där jättemycket igen! Sorry!

Nu har jag skrivit ett litet inlägg i alla fall! Ha d bra allihopa!

Kommentarer
Postat av: cissi

Ä det var väll inte så mycket gnäll! bättre kan du hahaha
Ha en bra helg!
Kram

2008-04-11 @ 19:37:54
URL: http://cillaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0