Vårkänslor!!!

Åhhh va härligt det är att våren äntligen kommit! Tog fram Julias vårjacka sen förra året å hoppades att hon skulle kunna ha den som lekjacka i år eftersom den var rätt stor i fjol, men tji fick jag! Hon kan ha den men den e rätt kort... Hmmm... Ska till söderhamn en sväng i dag så jag tänkte kika om d fanns nån billig jacka att få tag på. Köpte en ny Bamsejacka till henne för ett tag sen men den tänkte jag att hon inte skulle ha hos dagmamman!
Ska även åka till Linda i Mo som fick en liten William för en månad sen! Ska bli mysigt att få gosa lite med en bebis! Men jag kommer antagligen att längta ännu mera efter våran lilla bebbe efter jag varit där.

I kväll ska vi grilla hade jag tänkt. E sååå sugen på grillat, ska gå ner å lägga köttet i marinad nu innan jag drar till söderhamn hade jag tänkt!

Vill ni ha ett boktips så tipsar jag er om att läsa Camilla Läckbergs böcker.. Alltså dom e såå bra, jag kan bara inte sluta läsa. Lättlästa är dom oxå! Finns några stycken men ett tips är att man ska börja med den första hon skrev (isprinsessan tror jag, inte säker) för dom följer liksom varandra i nästan en serie! Å dom e verkligen jättebra! Läser en bok som heter Tyskungen nu å den e skitbra!

Nä, nu ska jag marinera kött!
Ha en bra å solig dag mina vänner!
image35
Julia för snart 2år sen... Tänk vad fort tiden går!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0