På Köksoffan...

...ligger jag å latar mig! Sååå skönt kan jag säga! Julia å jag är hemma hos mormor o morfar, vi åkte hit i går o sov över... Rätt skönt att komma hem till ockelbo i bland!
I går så jobbade jag på affärn å mamma hade Julia, då passade dom på å gå å köpa en ny cykel till Julia! Julia var ju så klart överlycklig kan jag säga! En jättefin röd cykel med stödhjul o cykelkorg (som man skulle ha fika i sa Julia)... Så hon cyklade rätt mycket i går kan jag säga! Och ramlade en del gånger oxå, hon tramar alldeles för fort.. hihi!

I dag har vi inte gjort så mkt alls! Cyklade till mormor affär en sväng å köpte lite lrdagsgodis o nu så har vi nyss ätit lunch å nu ligger jag här med datan på kökssoffan å vilar, Julia å morfar kollar på Lotta på bråkmakargatan! Mormor o morfar får skjutsa hem oss sen, har ingen vidare lust att åka tåg med unge, cykel, vagn å väskor! Haha! Lägger in bild på cykeln senare!

Måste ta å kolla på deklarationen oxå! Jag ska få tillbaka pengar i alla fall å d e ju alltid bra! Plus att jag ska dra av för resor... Måste komma i håg o fixa d snart å inte va ute i sista sekunden!

I morgon blir de en lugn dag, ska nog försöka städa lite, ser ut som en bomb slagit ner hemma hos oss! Dammigt e d oxå å julias rum ska vi inte prata om.. Saker precis överallt!

Ha en bra dag allihopa! :-)

Kommentarer
Postat av: cissi

Förstår att hon ärsuper glad som fått en ny cykel=) Hoppas ni får en fortsatt trevlig å härlig helg!
Kram

2008-04-19 @ 17:43:25
URL: http://cillaz.blogg.se
Postat av: Liza

hehe, ja visst var han :).. Trökigt o jobba när de e så fint väder. men nästa sommar e vel du mamma ledig iallfall :) *skönt* :)Va roligt med cykel åt Julia. ska nog köpa en åt Philip snart också,:) hihi
Hade bra!

2008-04-21 @ 21:08:08
URL: http://mina3barnojag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0