Ny mobiltelefon!!!

I går var vi upp till bollnäs hela familjen! Skulle köpa lite nya kläder åt julia å så blev det oxå! Lite trosor o strumpor, en klänning, dragkedjströja o en mössa blev det! Fika på krokanen blev det oxå! Mums! Älskar deras Hamburgertallrik! Göran o Julia fick i sig glass till efterrätt dom oxå men d skippade jag ;-)
Sen åkte vi runt å kikade på mobiltelefoner, vi (göran å jag) behöver en varsin ny... Å sagt å gjort det blev d oxå! Vi köpte lika telefoner *fniss*... D var faktiskt så att vi blev förtjust i samma! Haha! Men jag köpte en som var lite röd på sidorna å Görans var blå...
Nokia 5310
så ser min ut! Jättenöjd faktiskt! Var jättebra kamera på den oxå, o så var d mp 3!
Köpte telefonerna på Håkans radio o tv (expert) som ligger på Ren.. Var jättetrevlig personal som var jättehjälpsam å d uppskattade vi verkligen!!!

Sen bar d iväg hemmåt, stannade till hos svärmor på hemvägen o som vanligt när vi kommer dit så blir vi kvar halva dagen... Å så blev d i dag oxå! Grillade med dom o Rogers familj.. Jättemysigt å gott så klart!!!

På kvällen blev d tidig kväll för Julia, hon somnade halv 8!  I morse vaknade hon 5.40... Suck! Försökte få henne att somna om men hon har en envis hosta som inte hostmedecinen hjälper på... Nån som har nå förslag på nån bra medecin mot hosta...

Ska nog ta å gå ut en sväng snart! Julia ville cykla så då gör vi nog det! Ser faktiskt ut att det är uppehåll just nu oxå!

I morgon e d jobb i alfta som gäller o d ska väl gå bra hoppas jag!

See yaa!

Kommentarer
Postat av: Emma

hej hopp!
In å spanar litegranna ;-)
Guu va gott me grillat ! Ny telefon e ju inte helt fel de heller.. :-)

kram kram

2008-04-13 @ 21:11:45
URL: http://www.hansson-linden.se
Postat av: Bettan

Hej, hej. Inne och kikar runt lite jag. Hörde att ni skulle ha smått igen. Får gratulera så mycket och hoppas allt bara går bra.

Kram från Bettan

2008-04-15 @ 18:40:03
Postat av: Maria

Åh, men titta. Har nog inte varit in på din blogg förut. Men då kan jag lägga upp en till länk från våran hemsida då så jag kan skutta in fler gånger.

Precis en sån telefon har vi i familjen också. Jag hade den ett tag och nu är det Tobias som har den. Rätt bra, faktiskt.

Grattis till graviditeten. Kommer den lite tidigare så finns ju möjligheten att det blir den 2 okt. Men det ska vi inte hoppas på. Och inte att du får gå över heller. Det är ju skitjobbigt.

Men, men...bara allt går bra så får dem komma när dem har lust.
Kram /M

2008-04-15 @ 21:58:06
URL: http://www.familjenlinden.se
Postat av: Maria

Hej igen! Håller på med en liten marknadsundersökning. Vad tycker du om dem här barnkläderna? www.wildmango.se

2008-04-16 @ 11:34:45
URL: http://www.familjenlinden.se
Postat av: Linda

Jag har ett jättebra tips mot hosta! Smörj vick under fötterna och ta på ett par strumpor. Detta kan ni ju göra när barnet lagt sig i sängen för att sova. Funkar alltid på mig och min dotter, hostan avtar verkligen. Prova. Och hoppas att det fungerar för er med :) Värt ett försök i alla fall.

2008-04-17 @ 15:17:29
URL: http://lindacharlottandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0