Vill ha sovmorgon!!!

Förstår inte varför nästan alla barn ska vakna sååå tidigt! Skulle vilja sova till 10 jag... men julia vaknar alltid före 8 i o för sig är det väl inte så tidigt men i alla fall! Jag vill sova. Spelar ingen roll heller om göran går upp me henne så kommer hon in till mej hela tiden å vill att jag ska upp oxå... så då är d ju bara att masa sig upp! Helgen är lugn för oss, skönt! I går gjorde vi nästan ingenting! Var å hälsa på farmor en sväng sen var vi bara hemma! I dag ska vi till farmor igen, en av hennes kompisar e utblidad massör o hon ska komma dit å massera oss! Längtar!!! Ska bli så skönt! Har ont i ryggen jag!

I morgon ska jag i väg till barnmorskan å ta cellprov... Tycker d e bra att dom kallar till det! Det var 3 år sen sist jag var på sånt, alldeles efter Julia fötts! Tänk att d e  3 år sen vår lilla skitunge kom till oss!

Den lilla skitungen :-) sitter å kollar på tv nu. Ska gå ner å mysa lite me henne nu! Men först måste jag nog ut i vedboden å hämta ved så vi kan tända en brasa! Så d blir lite varnt här inne!

Ha en bra dag allihopa! Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0