Satans vad helgen gått fort

Frågade Göran i morse om vi verkligen varit lediga i helgen? Var sååå trött! Å vi hade tydligen varit d! :-) Å vad har vi gjort då? I fredags var det lungt på kvällen. Jullan somnade vid 20 som vanligt! Jag o göran kollade på isprinsessan p tv. n har läst boken å den e ju så bra! Fast på tv,n blir d aldrig lika bra ;-) Somnade nog rätt tidigt på kvällen!

På lördagen mös vi rätt länge i sängen alla 3! Riktigt härlig lördagmorgon! Sen blev d grötfrukost! Gick sen ut i solen å promenerad till hällboboa alla 3! Till å med min sambo gick! Han vill jämt åka bil han men jag vägrade! På Boa köpte vi fika å gick vidare till svärmor 1 km längre bort! På kvällen hade vi Görans liilebror micke här som käkade mat m oss! Käkade chips å myste!

I går söndag gjorde jag å julia frukost på sängen till pappa Göran på farsdag! Julia trodde att han fyllde år å sjöng ja må han leva! Haha! Gulliga unge! Han fick trisslotter o choklad! Kl 14 hade vi bokat tid för att bowla i bollnäs! Skit skoj! Vi var 11st som bowlade! Skitkul men jobbigt! Efter det käkade vi allihopa hamburgare på spicy cow! REKOMENDERAR DEN RESTAURANGEN!!!! God mat å trevlig presonal!!!! på vägen hem stannade vi till hos svärmor å käkade farsdags tårta! Mumma! Sen bar det i väg hem till sängen!

Nu sitter jag här o surfar å funderar på att gå å sova faktiskt! Go natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0