Onsdag!

Hallo där!
Nej se d snöar.... Nu flyger d lite snö här utanför! Har nyss lämnat julia hos Lisbeth (dagmamman) ska i väg på basinformation på arbetsförmedlingen i dag.. Minder kul men nödvändigt tycker dom på af... Ska även kika lite i affärer i bollnäs tänkte jag... Å handla lite mat... Micke ( görans lillebor) komme rå käkar m oss i kväll å jag ska nog göra tacos tror jag! Mums å Julia älskar d! Å jag me ;-) ! I går var en lugn dag! Regnblask ute så vi var mest hemma julia å jag, var till farmor o fikade en sväng! Sen var d mest mys hela dagen... 
När vi lagade kvällsmat ahde julia å jag disco i köket! Haha! Vad vi dansade! Tura att man bor ute på landet så man inte har grannar som ser in genom fönstren!! Haha!  Nä nu ska  jag ta å gå ner å göra mig i ordning å dra in till bollnäs!!! Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Kim

Hej! Ha en skön onsdag! Kram KimJ

2007-11-07 @ 09:56:48
URL: http://kimj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0