Full fart hela dan!!!

Jahaja då e d snart helg igen då! Skönt! I dag har jag jobbat å stått i! Haha! Lämnade julia vid halv 8 som vanligt sen kl 8 så gick tåget söderut till ockelbo å där jobbar jag ju halv tid i morsans alltiallo affär! Trivs jättebra där! Vi 16.38 gick tåget hem igen!! Å när jag kom hem satt mina älsklingar å åt köttbullar å makaroner! Gotti! Alltid jätteskönt å komma hem när maten e färdiglagad!!! I morrn ska jag oxå jobba! Sen e jag å resten av familjen ledig i 2 dagar å d ska bli så skönt!!! 
På söndag ska vi i väg å bowla å sen ska vi käka lite mat på spicy cow! Mumsigt!!! 
Tråkig blogg d blev i dag :-(

Dax å sova snart! För man vet aldrig när ångvälten julia bestämmer sig för att hon vill komma in till mammas å pappas säng å sova å då blir d inte så mycket sömn för vår del! Hon ligger ju inte still precis! Men d e ändå mysigt att ha henne hos oss i bland, men nu dom senaste dagarna har d blivit lite väl ofta, men d beror nog på att hon har haft lite hosta och vaknar av den.. stackarn! Hon e lite hostig i magen som hon kallar d själv!

Vill ni ha ett tips!? Om ni har ont i halsen så ät en mandarin.. Haha! Julia säger att man blir bra i halsen då! Gulliga tjejen min! Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0